Hänglar och stänglar...

älskar jag verkligen! Det är nog de stämplar som jag är allra mest förtjust i...
Nu äger jag dessutom aldeles egna nya stämplar från den senaste "mest bevingat"-kollektionen.
Men just denna lille kille har jag fått av min väninna Marie-Louise, tack för det!
Här har jag använt lite nya papper som jag köpte på Nordiska mässan i Göteborg. Minns inte vad de heter eftersom minnet är bra men kort...har iallafall mixat det med lite gammalt spillpapper och simsalabim!
Om du inte har varit på någon kort/scarpmässa förut så kan jag verkligen rekommendera det!
Det var min första i helgen, men absolut inte sista! Helt underbart att gå runt bland alla dessa underbara produkter och få se och känna på allt fint som fanns där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0