Tack Marie-Louise!

Tänk vilken tur att man har så snälla och pyssliga vänner! Igår fick jag låna Marie-Louises QK-tång några timmar.
Jag passade på att stansa ut en massa Grattis, kram, tack och Lycka till. Mycket användbart för mig som ÄNNU inte har någon apparat/maskin att stansa med än...
Så här blev resultatet:

image12

Jag slet ganska länge med det här kortet och fick det färdigt i morse...
Jag har vänt och vridit på det tusen gånger känns det som, nu får det bara
vara klart!
När Marie-Louise var här igår pratade vi en del om cuttlebug och andra stansverktyg...
Blev så nyfiken på denna gröna maskin så jag har kollat runt lite nu på morgonen och den
verkar ju väldigt intressant! Någon som har pesronlig erfarenhet? Lämna gärna en
kommentar om du känner till något om denna gröna mojäng...
Tydligen är den inte så himla vanlig ÄN, men fler och fler verkar kunna ta hem den nu i vår.
Ja, man kan ju ta hem den själv från USA oxå...men det verkar så krångligt...trots att man
kan tjäna en slant på affären...Måste fundera!
Ja, nu kan bebisarna komma på jobbet- jag är redo!

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Hej där! Kul och färgglatt kort du gjort,super.
Har en QK-tång,kanon,vet inte så mycket om den gröna mojjängen men den kan nog vara typiskt bra att ha grej,ha,ha. Ha det,Cathrin

2007-04-10 @ 10:59:21
URL: http://cathrink.blogg.se
Postat av: agnes

väldigt färgglatt kort, man blir glad av att se det och färgkombinationerna är strålande! Bra jobbat.

2007-04-10 @ 22:07:50
Postat av: agnes

väldigt färgglatt kort, man blir glad av att se det och färgkombinationerna är strålande! Bra jobbat.

2007-04-10 @ 22:09:32
Postat av: Sanna F

ÅÅÅÅÅÅ vad gulligt kort!
Alla dina kort är väldigt fina!!!

Trevlig helg!
Kram från Sanna F

2007-04-13 @ 19:58:48
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0