TACK!

225368-149

Idag kom det här kortet i brevlådan...GISSA om jag blev glad!
Tack snälla Lisa, det är helt underbart! Har suttit en lång stund och studerat
det noga, vänt och vridit och bara njutit...Du är sååå duktig! Du har verkligen
gjort mig glad idag :O), tänk vad det betyder att få ett handgjort kort...

Idag ska jag hem till Sofia (Pysselmyran) och pyssla, det ska bli så roligt.
Vi får se hur mycket det blir gjort hemma hos henne eller om det blir mest
"tjöt". Hur som helst, det är trevligt det med!

Ha det gott! ;O)

Kommentarer
Postat av: Katja

Hej!
Ja det var ett väldigt fint kort du fick. Den stämpeln ä sååå fin.
Det har hänt en del här sen jag kikade in sist, har en massa projekt på G som jag inte riktigt kan berätta om än. Så jag hinner knappt blogga eller besöka mina kära bloggkompisar.
Hoppas du får en fin helg!
Kram

2007-08-02 @ 20:39:37
URL: http://www.katscrap.blogg.se
Postat av: Ball Games

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2010-01-12 @ 10:51:06
URL: http://ball-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0