Syns jag igen?

Sofia ringde i dag och undrade varför jag gömde mig...???
Visste inte att mitt foto och länkar m.m var borta sen ett tag,
i min dator ser allt högst normalt ut! (Så har jag en superdator
oxå....;O)) Hoppas att jag syns nu igen när jag har pillat och
fixat lite inne i kodmallarna på baksidan!

De här tomtarna tycks ha lite problem med synen, det kanske är smittsamt?
225368-289
Är det någon som känner igen dessa tomtar? Extra bonuspresent väntar på
den som kan pricka in båda tomtarnas rätta namn! :O)


Ja, imorgon får ni se årets sista bidrag (?) och då hoppas jag att den
1000:e kommentaren rullar in, men det är ett par kvar så ni får ligga i
lite nu tjejer! Den som lämnar den 1000:e kommentaren får nämligen
en liten nyårspresent av mig! :O) Passa på du som tittar in här då och då
men som inte brukar ge dig till känna...
LYCKA TILL! / Lillemor

Kommentarer
Postat av: Sara - SaGam

Ja du att gissa de där tomtarnas namn ger jag mig inte in på...men gissar att dte inte var samma tomte som var här hos oss. våran glömde nämligen både säck och kläder och skägg (upptäckte linnea på juldagen !!!!??) utanför dörren när han skyndade sig iväg norröver. så kan det gå!
ha en trevlig nyårsafton vad det lider och ett gott nytt år!

2007-12-29 @ 20:16:20
URL: http://www.sagam.blogg.se
Postat av: Sollan

Ha,ha, ja det var ju inte lätt!Lite lyx att ha två tomtar.

2007-12-29 @ 21:10:10
URL: http://minscrubb-sollan.blogspot.com/
Postat av: Marie-Louise

Du är för härlig Lillemor!*S*, (jag gissar på Tony och Martin). Ha ett riktigt Gott nytt år på dig!
Kram Marie-Louise

2007-12-30 @ 01:12:39
Postat av: Lisa Nilsson

Jag hoppas att du fått en riktigt god jul, och jag önskar dig ett gott nytt år, och en god fortsättning!! Själv har jag haft det jättebra, men blivit påmind om att julen inte alltid är så trevlig för alla... Därför har jag haft lite extra smågäster, du vet vad jag menar, och inte ägnat mig alls åt kortpyssel eller datorn... Bamsekram från Lisa

2007-12-30 @ 01:23:16
URL: http://lisamattias.blogg.se
Postat av: Reidariris

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2009-04-08 @ 13:08:55
URL: http://reidariris.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0