Scrapträff i Skövde!

Det blir det för min del imorgon. Har några påbörjade kort/idee´r som jag tänkte försöka få
klart. Det är min första träff (förutom studiecirekeln jag gick för några månader sen) och vi
ska nog bli runt 20 stycken, så det blir spännande!
Jag funderar bara på hur jag ska få med mig allt jag vill...
Undrar om man kan packa i en hård resväska? Hm....... Detta får jag allt klura lite på..
Eller så packar jag allt i två stora kartonger och bär dem som de är...
Då kanar inte grejerna omkring iallafall!
På söndag laddar jag upp bilder på det jag lyckas åstakomma under morgondagen.
Välkomna tillbaka då!
Trevlig helg.
Lillemor


Kommentarer
Postat av: liselotte

Ja du det där packandet alltså. Brukar ha både en resväska på jul och lådor som jag bär för hand. Vill ju få med så mycket som möjligt.
Men du, Jag har kombi så vi ska nog få in allt hoppas jag *fniss*

2007-05-11 @ 16:16:12
URL: http://www.liselottens.blogg.se
Postat av: Lauritsemine

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2009-06-23 @ 11:24:09
URL: http://lauritsemine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0