TACK alla ni ...

som tittar in här och skriver en kommentar då och då! Det är så roligt
för en nybliven scrappare med några ryggdunkar då och då
Jag bockar och bugar och det värmer mitt hjärta ska ni veta!


TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK TACK!!!
Ett specellt TACK vill jag rikta till Katja och Tussan!
Det är helt fantastiskt att det finns så supertrevliga scrapvänner
runt om i detta underbara land...Är aldeles förstummad!
Tack Katja för att du snällt tog emot en "shoppinglista" till mässan
i lördags...Jag hoppas verkligen att jag får chans att återgällda din
enorma hjälpsamhet någon gång!
Och tack till dig Tussan, som tog kontakt med mig för att erbjuda
mig din hjälp, så otroligt omtänksamt mot mig som bor "ända ner"
i mellansverige! Jag hoppas att du hör av dig om jag kan hjälpa
dig med nåt någon gång!

Ha en underbar söndag allihop!
Lillemor

Kommentarer
Postat av: påhlsson

du gör helt underbara kort, precis hittat hit. Tack för inspirationen ! En (två) korta frågor vad är det för stans /die som stansat ut de tagsen som du skriver namnen på ?? Och den större tagen där det står mors dag på ??

2007-05-20 @ 18:11:27
URL: http://helenaspysselplace.blogg.se
Postat av: Lillemor

Ja, jag äger alltså ingen stansmaskin (hör och häpna!) ÄN....De avlånga tagsen har jag ropat in på tradera och likaså den större, det är QK den mindre men den större vet jag faktiskt inte vad det är....
Lillemor

2007-05-20 @ 20:32:17
URL: http://www.lillemore.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0