"Julkortfabriken" går på halvfart.

Jag kan inte påstå att det är någon vidare fart på julkortfabriken
här hemma ...håller på med tusen och en saker samtidigt så det
blir varken hackat eller malet känns det som. Många tankar som rör
sig i skalleknoppen dessutom så ibland där det bara SNÖMOS däruppe...
Här är iallfall två kort jag fick ihop igår:
225368-264
225368-263

Har så svårt att göra saker jag inte har lust med, ni vet alla MÅSTEN...
Då slår det tvärstopp hos mig..



Ser fram emot morgondagen, då är det PYSSELTIME igen! Vi är några
pysseltokiga girls som träffas då och då och den här gången har vi lyckats
"lura" med oss ytterligare några pysselsugna babes, jättekul! :O)
Vad händer imorgon då? Jo, vi träffas så länge vi orkar och dricker glögg, pysslar
järnet, stämplar och målar och monterar, lånar varandras grejer och TJÖTAR,
hämtar supersnabb hämtmat till alla hungriga (Mest Jossan annars blir det KINKIGT ;O) )
och så pysslar vi så mycket vi bara hinner innan det är dax att gå hem, och då tycker iallfall
JAG att jag inte hunnit med så mycket som vanligt....
men sällskapet är så trevligt så det är inte resultatet som är det viktiga,
jag brukar vara SÅ NÖJD ändå efteråt!

Kommentarer
Postat av: Aud

Nydelige kort du har laget!!! :o)

Vi har stempeltreff her i helgen også, jeg får ikke være med hele tiden, (eldste sønnen har hockey-cup i dag), men litt pysseltid med venner blir det! :o)

Kos deg i morgen med dine pysselvenner! :o)

2007-11-17 @ 12:44:46
URL: http://audsn.blogspot.com/
Postat av: Lisa Nilsson

Så mysigt ni kommer få det med pysselträff!!! Jg brukar inte heller få så mycket gjort, med det är sällskapet som är det viktiga!!

Så fina julkort du har gjort! hÄnglarna är så söta!!

Kram och ha en trevlig helg!! /Lisa

2007-11-17 @ 14:17:29
URL: http://lisamattias.blogg.se
Postat av: Cathrin

Kalasfina kort! Grattis på namnsdagen. Du har väl fått nåt fint kort?? Kram Cathrin

2007-11-18 @ 17:40:45
URL: http://cathrink.blogg.se
Postat av: Marie-Louise

Tack för en supertrevlig pysseldag//Kram Marie-Louise

2007-11-18 @ 21:15:47
Postat av: anita hagen

Åååå så mye flott du har laget med julehÄnglarna. De er utrolig flotte, og det må jo være ufattelig gøy for hÄnglarmammaen å se hvor godt du tar vare på "barna" hennes. Nydelige kort asså!

Klem Anita

2007-11-19 @ 15:50:09
URL: http://anitas-hobbyblogg.blogspot.com/
Postat av: SannaF

Men vad mycket fint du har gjort! Det var visst för länge sedan jag var här senast!

2007-11-20 @ 20:03:55
URL: http://sannaf.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0