Bilder från mässan!

Som tur var hann Sofia ta ett och annat kort emellanåt och det
är ju alltid kul med kort från mässor!
Så här visar jag nu också fotona, som jag hämtat hos Pysselmyran.
225368-192
Första kortet under uppbyggnad.

225368-191
Pysselmyrans söta vattemkanna fick bli första motivet för dagen. Blommorna
är pappersblommor och cuttlebugs blomstans, finns att köpa hos Pyssel-
myran.

225368-190
Här ska jag precis till att visa öljettsättaren instant setter för några mycket
intresserade och trevliga tjejer!

225368-188
Så här blev dagens andra kort. Mellan blommorna har jag lagt vellumstansade
cuttlebugsdies, som jag har chalkat lite.

225368-189
Ja, dagen slutade lite oväntat och oplanerat med en snabb "make and take".
Detta var de snabbaste förstagångsstämplare jag träffat! De var inte bara
snabba utan duktiga dessutom!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Roligt att du blev glad för kortet - varsågod! Det ser ju ut att ha varit en mycket trevlig mässa och så bra att du lyckades värva några nya stämplare till vår hobby :-D
Kram och ha det så bra!

2007-09-12 @ 23:34:25
URL: http://inola.blogg.se
Postat av: Camillha Fahlberg

Jamen, du var ju sååå duktig! Vilka fina kort du gör!
Det var kul att få träffa dej!
Camillha

2007-09-13 @ 00:46:03
Postat av: Kortmanitove

Så koselig å få se noen bilder fra messen... Har aldri vært på en selv, men må vel prøve å få det til snart. Fine kort du inspirerte de "nye" med.
Så må jeg takke så mye, for på tirsdag så lå det en hÄngel-pakke i postkassen min! Har ikke fått begynt skikkelig på dem, for jeg mangler monterings saker, men hadde nok til ett stempel, så jeg skal prøve å få laget et kort i løpet av dagen.. Ha en strålende dag!
Tove

2007-09-13 @ 08:56:09
URL: http://kortmanitove.blogspot.com
Postat av: Eivor/Ejja

Roligt att se några fotografier! Det du skapade är superfint! Önskar att jag hade lite av din talang.
Kram

2007-09-14 @ 09:06:13
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: Jorunn

Flotte kort, herligfe farger og lekre detaljer!
Kan jeg spørre hvilket alfabet du har brukt på det nederste kortet...ser at det er magnetsetempel, men tror ikke det er samme alfabetet som jeg har...(jeg har providence...)
Ha en fortsatt fin helg!

2007-09-15 @ 17:10:38
URL: http://jorunnskrede.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0