Jag har lekt lite med de nya collagestämplarna!

Pysselmyran släpper en hel hög med nya urfina collagestämplar
på syfestivalen i Sollentuna 29 februari -2 mars. Här kommer några
smakprov på de nya stämplarna:
Har använt Carpediemcollagestämpel på glossypaper och smultronblads-
stämpel. Memories svarta vattenfasta stämpeldyna.
225368-339

Här har jag provat en stämpeldyna som heter Adironadack (Earththones)
i färgen "pesto", visst är den vacker!? De båda blomcollagestämplarna
här hör till mina nya favoriter.
225368-338

Här har jag provat Adironadack "Espresso" och "Mushroom". Jag måste
bara säga att de här stämpeldynorna passar så bra till Pysselmyrans nya
stämpelkollektion!
225368-337

Ja det var flera kort som ni inte är vana att se här hos mig. Jag är så glad
i mina nya stämplar från Pysselmyran, för sanningen är den att jag har börjat
tröttna lite på att färglägga motivstämplar i parti och minut...Jag har sett så
många fina collage-stämplar hos b.l.a Ingrid och blivit inspirerad att prova lite
nytt! Jag tycker det känns roligt att få utvecklas som kortmakare och det gör
man när man utmanar sig själv att prova nya saker. Vill ni se hur jag gjort det
sista kortet så gå in på Pysselmyrans blogg!

Kommentarer
Postat av: Sofia Wernmyr

Urfina kort, Lillemor! Det är så kul att se stämplarna på det här sättet, "in action" så att säga :-) Tack också för en toppenbeskrivning i Pysselmyranbloggen!
Kram / Sofia

2008-02-24 @ 21:33:41
URL: http://pysselmyran.blogg.se
Postat av: Pialine

Sikke flotte kort - meget kreativ og stilfuldt.

2008-02-24 @ 22:04:36
URL: http://www.pialine.blogspot.com/
Postat av: Petra/Paradise

Vilka härliga kort du gjort!! Man behöver lite förändring ibland! Å dessa kort blir minst lika fina som de "vanliga" =D
Jag är lite smått avis på dej dock! ;)
För jag skulle inte kunna göra så här fina kort med såna stämplar! Du är så duktig!
Många kramar Petra

2008-02-25 @ 11:40:27
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Tack för underbar inspiration. Nu kanske man kan få lite lust igen att göra kort...
Ska bli intressant att få besöka Sofia framöver.
/Susanne

2008-02-25 @ 11:42:32
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Ingela

De här stämplara är så fina. Det får nog bli ett besök hos Sofia här också. Och det är verkligen kul att göra något annorlunda !!

2008-02-25 @ 14:34:14
Postat av: Sara - SaGam

Vad kul att se att du "vågar dig på" att testa lite nytt. Kanonfina kort och helt underbara e dom - adirondacken. helt klart mina favoriter! Kanske är det snart dags för en stämpelteknikdag igen?!!

2008-02-28 @ 22:28:40
URL: http://www.sagam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0