Sju hemligheter om mig själv...

Blev utmanad av Aud att avslöja några hemligheter om mig själv.
Sedan ska jag föra uppmaningen vidare till ytterligare sju personer.
Hm....

1.  Äger ingen skärmaskin (Jo, det ÄR sant!)
2. Talar 4 språk (svenska, engelska, franska och polska) .
3. Min vänstra käkled är helt utsiten och förstörd (sett på magnetröntgen) Men jag har inte gjort något åt det eftersom jag är så rädd för att bli nedsövd.
4. Rymde från England som 18åring, mitt i natten och blev stoppad av polisen. Men jag charmade honom med min svengelska och rymde vidare!
5. Sover ALLTID med öronproppar!
6. Har varit mycket nära döden som tonåring...somnade ensam mycket berusad och spydde  i sömnen...
Nu gick allt bra den gången men det kunde lika gärna ha slutat mycket illa!
7. Är fruktansvärt höjdrädd! Om jag tar mig upp på vårt hustak (enplanshus med platt tak) så har jag stora svårigheter att ta mig ner...Har bara varit där en gång på 10 år, och vill helst aldrig gå dit upp igen...


De som jag utmanar att avslöja 7 hemligheter om sig själva är:

Marie-Louise (som inte har en blogg än men som är en så kul tjej!)
Lisa-Mattias
Ingela
Scrapkatten
Lillblomman
Petra/Paradise
Petraso

Lycka till! /Lillemor :O)


Kommentarer
Postat av: Ingela G

Tack för den passningen!!... Det blir till att rannsaka sig själv då. Behöver nog fundera en stund förstås.
Vi syns
Kram på dig

2008-01-19 @ 21:03:26
URL: http://pysseltorpet.blogg.se
Postat av: petraso

oj får försöka komma på 7 till.....

2008-01-19 @ 22:05:07
URL: http://petraso.blogspot.com
Postat av: Bittan

oj vad mycket fint du har gjort!!å vad fint du färglägger...jag kommer att titta in här igen...

2008-01-20 @ 00:08:11
URL: http://www.pysselbittan.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Hallojsen där,
tack för trevlgi sällskap idag. Tänk att det kan vara såååå himla kul och träffas och klippa papper, måla etc.
Kul läsning : D
1. Förstår inte hur du klarar dig utan, men det är en vanesak.
2. Jag är impad, Polska!!! Nu ska vi nog ta en lektion den 17 feb.
3. Hmmm, om du klarar dig utan op. så är det ju bra.
4.*ha ha ha ha* jag kan se en 18-årig Lillemor framför mig himlandes med ögonen. Kanske inte var kul då, men ngt man kan skratta åt efter.
5. Här är en till. Började med det efter att ha haft sömnproblem i nästan 2 år och det funkar super.
6. Aj aj aj, tur att du fick hjälp där. Vad otäckt.
7. Full förståelse, har själv höjdskräck. Räcker med att se på TV.
Återkommer till dig.
Ha en bra vecka!
/Susanne

2008-01-20 @ 18:12:07
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Wantedmyspace

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2009-11-05 @ 08:36:22
URL: http://www.wantedmyspace.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0