En LO!

Ja, det är inte ofta det visas LO:s på min blogg inte...
inte så konstigt med tanke på att kortmakeriet varit i fokus för
min del. Men det var faktiskt albumen som var min väg in i denna
hobby. Köpte ett Scrapbookingkit i julklapp till dottern förrförra julen
men gissa vem det var som blev fast!? Jo det var jag det... :O) Fast
av olika anledningar halkade jag in på kortmakeriet istället men det
hindrar ju inte att man vidgar vyerna lite!
225368-402

Ja, det här med att skriva med foamstamps är inte helt lätt för en nybörjare...
Det var inte riktigt meningen att bokstäverna skulle "hoppa" så men eftersom
de första bokstäverna blev såna fick de andra snällt följa med....
Ja, ja vad gör det egenltigen?

Trevlig lördag önskar jag er, nu ska jag ut till grillen på altanen...härligt!
/Lillemor

Kommentarer
Postat av: Sandra

En jättefin LO. Du är lika duktig på detta som korten du gör!

Kram Sandra

2008-05-04 @ 09:02:52
URL: http://sandraskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0