Ett beställningskort...

225368-153

som svärmor ska ge bort. Blåklocksflickan och banderollen kommer från
hÄnglar och den runda stämpeln är från Inkywings. Papper från Maja Design.
Jag har testat att doodla på kortet för att "fylla ut" lite.

ROLIGA SAKER SOM HÄNT I VECKAN:

Iförgår kom ett paket med stämplar från Inkywings nerdimpandes i brevlådan.
Jag fick några blomsterflickor, banderoll, swirl m.m. Dessutom fick man med
gratisstämplar beroende på hur mycket man hade beställt för! Tack för det Lisa!

Igår ringde de från Rumoram!
Jag har beställt...tadaaaa.....en cuttlebug, alfabet, dies i en salig blandning!
Jag har som bekant inte haft någon egen stansapparat utan har fått låna av
snälla scrapvänner och även fått utstansat. Men nu är det dags för mig att ta
ordentlig plats i den underbara världen av papper och dies!
Nu har jag betalat och väntar bara på postens kära avi...:O)





Kommentarer
Postat av: Anna Göransson

Jätte fint kort du skapat, gillar den egenhändiga doldlingen.
Pappret från Maja är jätte fint, vart kan man köpa det?!
Kram Anna

2007-08-08 @ 10:28:38
URL: http://annaspyssel.blogg.se
Postat av: Cathrin

Hej hej! Åter igen kanonfina kort.Måste bara fråga,skriver du dina texter på datorn eller har du något annat knep för dej.Ha det gottelligott!

2007-08-08 @ 17:39:49
Postat av: Kortmanitove

Skikkelig sommer kort du har laget... kjempefint var det!
Jeg skulle gjerne stilt deg et spørsmål, men vil gjerne sende deg en mail om det...
Min mail-adresse ligger inne på "min profil" om det er greit for deg å svare...
Vet at dette hørtes litt skummelt ut, men det er det ikke altså!!
Klem fra Tove

2007-08-08 @ 20:15:26
URL: http://kortmanitove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0