Award och nya kort

Tack Kristine för awarden jag fått! Alltid lika roligt när någon
visar sin uppskattning för det man gör!


The rules for the award is: 1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you've nominated

Dessa väljer jag:
Ingela

Ingrid

Sara

Marie-Louise (som ej ännu har en blogg men som gör jättefina kort!)

Helena

Anna

Tove


Här är två kort jag gjorde igår kväll. Samma upplägg men med lite variation i
färg och stämpelmotiv så blev det ändå två olika kort:




Trevlig helg! /Lillemor

Kommentarer
Postat av: helena påhlsson

tack för awarden... blir nästan generad.. alla kort e fina som du gör men det understa här är ju bara LOVELY !!!!

2008-08-15 @ 11:20:14
URL: http://helenaspysselplace.blogg.se/
Postat av: Kristina

Älskar din färgläggning och önskar så att du kunde komma hem till mig och lära mig hur du gör!!!

Hälsnigar Kristina

2008-08-15 @ 11:52:24
Postat av: Maria Ammar (mammaria79)

Jättefina kort som alltid!! Gillar det cerise/turkosa och det härliga under med maja-papprena jättemycket. Vad superduktig du har blivit med distresserna, får gå en kurs sedan... ler



Ha en jätteskön helg!



Kram

/Maria

2008-08-15 @ 23:34:19
URL: http://mariaammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0