Lite tidigt men...

Lite tidigt men...

ack så ljuvligt blev detta Mors dags kort! Det blev jag väldigt nöjd med så
därför bara måste jag visa det! Stämplen kommer från Hänglars senaste
"mestadels bevingat" (visst är de helt underbara!!!). Jag har färglagt med
distresser och använt sticklers (förstås....) Tagsen är stämplade med versa-
color "raspberry" och sedan har jag använt hologrampulver från Happyscrap.
Allt embossat över brödrosten= super! Kanterna är infärgade med fluid chalk
"chestnut roan".

Kommentarer
Postat av: liselotte

Hej Lillemor.
Men så mycket fina kort du har gjort. Förstår att dom "försvinner" i ett nafs på ditt jobb =)

Vad kul att du skaffat en blogg du med. Och du får jättegärna länka mig om du vill. Själv är jag lite dålig på att länka som du kanske har sett. Men lägger gärna till dig hos mig om det är ok.

//Liselotte

2007-04-06 @ 12:09:18
URL: http://www.liselottens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0