Vem ska få detta kort???

Vem ska få detta kort???

Ja, det får vi se...På jobbet så växer magar så det knakar!
Det blir spännande att se vad det blir av alla bulor...
Detta kort är gjort till en liten pojkbebis, jag får väl gardera mig med ett
flickbebiskort framöver- jag brukar aldrig kunna gissa rätt vad det blir för
sort...
Papper kommer från Chatterbox och Daisy D´s. Blommorna är stansade i
My mind´seye och mönstrade cardstock som jag hittade på mässan i Göteborg.
Sticklers på blommor är ett måste för mig.
Stämplar från Magnolia.

Kommentarer
Postat av: Cathrin

Hej! Fina kort du gör. Är själv ganska ny oxå, men visst är det kul.Tack för titten,och trevlig Påsk.// Cathrin

2007-04-07 @ 16:22:42
URL: http://cathrink.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Fantastiskt otroligt fint!!!
Vi får köra tvärtom, jag går kurs hos dig istället. Du är hur duktig som helst Otroligt kreativt kort, jag är mycket imponerad!!! Samstämmiga fina färger.

GLAD PÅSK till dig och familjen!
Kram Susanne

2007-04-07 @ 16:29:00
URL: http://susannesj.blogg.se
Postat av: Anonym

väldigt fint arbetat kort. Färgerna är ljuvliga och stämplarna är väldigt fint målade, det enda man kan säga är; bra jobbat!!

2007-04-10 @ 22:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0