Har fått flera frågor...

om de långa tagsen jag använder och skriver på! Jag äger inte ens
en egen stansmaskin, jooooo- det ÄR sant! Men jag har ju bara hållt
på att göra kort i drygt 3 månader, så jag har inte hunnit/ haft råd att
köpa någon än. Äger inte ens en liten QK-tång.....Jag har haft tur att
få utstansat av snälla vänner och att få låna en tång någon gång.
De långa tagsen har jag ropat in på tradera! Gissa om jag blev glad
när jag lyckades lägga rabarber på rätt många, men nu är de snart slut...
Men när jag fyller år önskar jag mig BARA pengar till en cuttlenug (tror jag)
och ett alfabet!

Kommentarer
Postat av: Linda/Linxen

Hej!
Måste bara fråga vad det är för bokstäver du använder till dina texter och namn? Är det stämplar?
//Linda

2007-06-06 @ 14:01:27
URL: http://linxen.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Hej Linda!
Bokstäverna är ett clearstampsalfabet från Brenda Walton. Jag köpte det hos Charlie på scrapbox.
Lillemor

2007-06-06 @ 14:18:47
Postat av: Katarina Skylare

Hej!
Du gör verkligen superfina kort och det som nybörjare, vad månde bliva! Jag har diesen som man gör de tags du använder. Om du vill kan jag gärna stansa ut ett gäng till dig. Maila mig om du är intresserad.
Må så gott, Katarina "amospersson"

2007-06-06 @ 21:11:31
Postat av: Maria Ammar

Tack för ditt svar Lillemor!
"Katarina" du verkar veta vad de kommer ifrån (eftersom du har dien), om du läser snälla berätta!?

2007-06-07 @ 01:42:23
URL: http://mariaammar.blogg.se
Postat av: Silje

Hei du!
Så fine kort du lager. Og på så kort tid (",) Du er kjempeflink!!
Jeg kjøpte meg cuttlebug på messe her i sluten av april, som jeg kun har prøvd ett par ganger. Du kan gjerne få kjøpe den.. Men den er kanskje billigere å kjøpe ny i Sverige. Vet ikke hva de koster der jeg!?
Fortsett din gode jobb med kortene. Jeg titter nok inn igjen...

2007-06-17 @ 09:59:21
Postat av: Martinlina

Big tnks for interesting and useful site!

2010-05-27 @ 10:03:00
URL: http://martinlina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0