Nu är de snart här!

Antingen imorgon eller på fredag borde jag få mitt nya klubbpaket
från hÄnglar! Jag längtar så jag kan döööööööööööö!
har vart inne hos Tussan massor med gånger och kollat om hon
har släppt nåt att tjuvkika på än, men inte än iallfall och nu tänker jag lägga
mig i vettig tid för en gångs skull!

Sedan har jag beställt Magnolias klubbpaket oxå, men det kommer "ibörjan av
juni" så det kan ju dröja ett tag än!

Jag väntar papper m.m från Storyhouse vilken dag som helst och blommor,
brads m.m från Magdas. Är jag galen? Ja, komplett tokig i allt som har med
kort att göra!

Var hos Sofia (Pysselmyran) och köpte ezfoam m.m i går så jag kan montera
alla gullegrisar när de har flyttat hem till mig för gott!

Godnatt och dröm söta hÄngeldrömmar alla längtande hÄngelälskare!


Kommentarer
Postat av: Bárbara

Heej! Snällt av dig att hälsa på!Du får visst länka mig så ska jag länka tillbaka, har inte haft tid bara:)
Det alfabet är supersnyggt ju!Måste absolut skaffa det:O Två nätter i rad har jag haft din blogg på och lyssna på låten där...den e så fiin.Pysslat till din blogg+musik alltså!Ska visa sen hur det blev!
Kram Bárbara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0