Brottning på hög nivå i helgen.

Soft touch brottartävling i Göteborg, Sveriges största brottartävling.
Där deltar sonen *stolt* ! Här är en bild därifrån:
225368-389

Nu gäller det att hålla tummarna för alla duktiga brottare från FABK,
Falköpings Atlet och Brottarklubb!



Ett kort har jag hunnit färdigställa trots vackert väder och svettiga trikåer...
225368-388
Journalingstämpel från Easer. Nu är jag inne i en hÄnglar/Magnolia period!
Tur att man har lite stämplar att välja på när andan faller på! Hur många
stämplar har du i din ägo? Jag har......ca 400 stämplar om jag inte räknar
clearstamps och foamstamps......Och ändå finns det sååååååååå många
stämplar som jag har på min "önskelista"....helt galet detta men jag har inte
hjärta att skiljas från en endaste liten stämpel...

Kommentarer
Postat av: Pialine

Det er lidt siden jeg har været inde og besøge din blog, men som altid er der masser af lækre kort - superflotte. Jeg krydser fingre for dig med konkurrencen :o)
Knuzzer
Pialine

2008-04-20 @ 19:10:27
URL: http://www.pialine.blogspot.com/
Postat av: SusanneSj

Hallojsen,
hoppas det gick bra för M. i brottningen.

Så himla tjusigt kort. Det ligger en gammaldags känsla över kortet, det gillar jag skarpt. Måste fråga var stjärnorna kommer ifrån?

Jag har aldrig räknat mina stämplar, har ju sålt av en hel del, kanske 30 st. Jag vet i alla fall att jag inte har så många som du ; D

Har nu påbörjat det gedigna arbetet med att få min stämpelförvaring lika fin som din.
Ha en bra vecka!
Kram Susanne

2008-04-20 @ 20:07:57
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Kortmanitove

Et kjempelekkert kort ble det. Han er så fin den hÄngel-gutten... og flotte farger du brukte sammen på kortet.
Tove

2008-04-20 @ 23:13:35
URL: http://kortmanitove.blogspot.com
Postat av: Åsa/asamia

Kul att du har sååå många stämplar - visst är det en underbar hobby ;0)
Kanonfint kort, gillar hur du färglägger.
*Kram*

2008-04-21 @ 06:48:20
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0