Nu kan jag avslöja min sneakpeak!

Ni gissade bra men ingen gissade rätt...
Det som gömde sig på bilden var......

































En kycklinggul barbieklänning!
225368-317
Det är så vansinnigt roligt att göra, jag hade dille på det för ett år sedan ungefär,
sedan blev jag ju fast i scrappingträsket så då blev det inte mycket stickat mer.
Men nu tyckte yngsta dottern (snart 5) att det var dags att få lite nytt i vårgarderoben.

Här är bilder på några andra klänningar ur fjolårets kollektion:
225368-319

225368-318
Glitter i glamor för hela slanten, men visst är det underbart!
Om ni blir sugna på att se fler modeller kan ni ta en titt här!
Trevlig helg alla pysslare! /Lillemor

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Vad snygga de blev...kul m barbie - sånt stickade o sydde jag mkt när mina tjejer var mindre.

2008-02-01 @ 20:34:39
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: Ingela

Du också ??!!
Jag har också gjort Barbiekläder i parti och minut, innan jag började scrappa, men jag använde oftast symaskinen. Tror du din dotter tar illa upp om hon får en liten balklänning? Det vore så roligt att få sy en. Bara så där...
Många kramar
Ingela

2008-02-01 @ 21:45:26
Postat av: Maria Ammar

Vad skoj, den där sidan hittade jag också för ett tag sedan... Älskar att pyssla, dvs sticka, virka, måla osv. Klänningarna blev superfina, nu blir hon glad! :0)
Tavlan är helt underbar, så även LO:na du gjort!!!
Du är så duktig!
Tack för din gulliga kommentar! Tyvärr lär det nog ta ett tag innan alla stämplar får sig en förvaring, då de hunnit bli ganska många. *s* Fast det är himla skönt att ha hittat något som fungerar! ;0)

Hoppas du får en trevlig helg och att du slapp den där magsjukan!

Kramiz

2008-02-01 @ 22:29:10
URL: http://www.mariaammar.blogg.se
Postat av: Lisa Nilsson

*drömmer tillbaka*

När jag var liten, hade jag hos mamma ett stort barbiehus, med en massa tillbehör, och jag gjorde massor av kläder och grejer själv till dem. Jag vet att innan jag kunde sy, så limmade jag ihop kläder, och sen sydde jag för hand, och till sist med symaskinen... Men jag vet inte om något av det finna kvar, jag har sparat min första barbie, och min finaste, men inget av mina "kläder"...

Men jag får väl hoppas att min lilla docktjej blir barbietjej sen..... *ler*

Bamsekram från Lisa (som fått ta tjänstledigt för att kommunen inte har någon barnomsorg, vi blev av med dagmamman i veckan... *suck*)

2008-02-02 @ 11:48:20
URL: http://lisamattias.blogg.se
Postat av: Katja

Hallojsan!

Längesen jag bloggade nu. Har inte haft tid till vare sig det eller pyssel...Men lite kort har det blivit. Du vet väl att det är ditt fel att jag ruinerar mig på stämplar ;-D

Du är så kreativ och duktig så det är inte klokt.
Massor av superfint sen jag kikade in sist. Jösses amalia :-D.

Kram

2008-02-02 @ 18:20:32
URL: http://www.katscrap.blogg.se
Postat av: anita hagen

WOW, så flott. Du kan visst ALT du Lillemor. Tenker dattern din ble superglad for disse flotte klærne.

Klem Anita

2008-02-03 @ 11:47:14
URL: http://anitas-hobbyblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0