En award i sommartider



Har fått awards av Cicci, Johanna och Annlie! Tack snälla ni!
Nu ska jag välja 7 bloggar som jag tycker är nåt extra att besöka.
Hm.......Det är inte lätt...Det finns så många bloggar som är värda
ett besök...

Dessa bloggar väljer jag:

Bibbi
Anita
Beataewa
Spinnvild
Petra
SasSa
Myamia

Who gets the "Brillante Webblog Award"? Websites and blogs, which by its currency,the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.Here are the Award Rules:
1. The winner can take the logo.
2. Place a link to the person that send you the award.
3. Give the Award to at least 7 other Blogs, which by its currency,the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.
4. Put a link to these sites on your Blog.
5. Write a comment on their Blogs that they've won an Award.

Kram/ Lillemor

Kommentarer
Postat av: myamia

Åh tack så mycket för den fina awarden :)

Ha en underbar sommar. Jag har en vecka kvar att arbeta, sedan är det 5 veckors semester! Härligt :) Kram Maria

2008-07-06 @ 10:45:57
URL: http://myamias.blogspot.com
Postat av: SasSa

Tack söta du för denna underbara award! Roligt att du tycker om min blogg.

Vill ge den tillbaka till dig för jag gillar din blogg också.

Dags för en träff snart va..? Har du semester??

Ha en fortsatt mysig söndag.

Kram SasSa

2008-07-06 @ 14:49:34
URL: http://www.sawila.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0