Distresskurs i Färgelanda!

Ja, man har väl simultankapacitet...;O
Helgen har avlöpt väl med massor av brottning och arbete
som funktionär i FT-cupen. Några timmars bilfärd fram och
tillbaka till Färgelanda, ett besök i den lilla mysiga butiken
Dekoreramedmera och en underbart trevlig distresskurs med
Linda Muhr! Naturligtvis blev det lite handlat på plats, mest Maja Design-papper
men även en die och några fina band. Linda delade med sig av tips och ideér
till oss andra och det var väldigt inspirerande timmar i Färgelandas skola!

Några bilder:
225368-345
Linda visar hur man gör en pappersfjäril.
225368-346

Intensivt arbete vid mitt bord:
225368-347

Den här bilden hämtade jag på Dekoreramedmeras insprationsblogg:
Både jag och min väninna Marie-Louise skymtar i bakgrunden.
225368-348

Kortet jag gjorde är snart färdigt och jag undrar bara hur många snudd
på likadana "Linda-Muhr"-kort det dyker upp i veckan på olika bloggar...
men vad gör det? Det är ju bara roligt att se!
Vad fick vi lära oss då? Ja, bland annat hur man kan blanda distresserna
för att få djup och konstrast i stämpelmotivet. De färger man minst anar är
jättefina att blanda, det gäller att våga prova! Så nu är det bara att öva och öva
och öva som gäller...;O)

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Åh vad kul!!!! Hoppas ni hade en underbar dag o lärde er massor!

2008-03-10 @ 19:47:27
URL: http://asamia.blogg.se
Postat av: stina ~maräng~

Vilken inspirerande dag ni verkar ha haft! Det är alltid lika kul att se Linda distressa. Hoppas att du har fått med dig massor av tips att dela med dig av, när vi ses!
Kram! Stina

2008-03-10 @ 21:35:25
URL: http://stinamarang.blogg.se
Postat av: zizzi

Åhh vad inspirerande det måste varit! Ditt kort blev ju kanonbra!!!

2008-03-14 @ 18:50:06
URL: http://www.cissi74.blogg.se
Postat av: Abdirahmankaia

Great site! Lots of useful information!

2010-03-26 @ 15:36:24
URL: http://abdirahmankaia.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0